آقای*****
رییس دانشکده******

این اولین نامه من به شماست. نه تنها خطاب به شما بلکه خطاب به همه کسانی که در دانشکده به عنوان مسئول منصوب اند.


چالش جزوه یا رفرنس
این ترم اولین ترمی نبود که اساتید در پاسخ به اعتراض به سوالاتی از امتحان که درس نداده بودند گفتند خب منبع امتحان رفرنس شماست.
اما این ترم فاجعه بار ترین ترم تا به الان بود.
این ترم اولین و تنها ترمی بود که میخواستم واقعا بر اساس دانش علمی عملی خودم به سوالات جواب بدم و نتیجه چی شد؟ با یه عده سوال مسخره غیر کاربردی مواجهه شدم که به عملِ (بر وزن "به قول") بعضی دوستان راحت میتونستی از گوگل جواب ها رو پیدا کنی.


طبق معمول استاد میگفتن منبع کتاب رفرنسه نمیگم فقط به جزوه خود استاد اکتفا کرد میگم استادی که میتونه بگه منبع رفرنسه که درس داده باشه و حالا باقی نکته های ریز رو  ارجاع بده نه اینکه هیچ مطلبی درباره موضوع نگفته باشه و یه راست به رفرنس ارجاع بده.اگه قرار به این بود که من خودم میخوندم به استاد نیازی نداشتم.


و البته بماند که قانونی مبنی بر اینکه چه مقدار از سوالات میتونه خارج از موارد تدریسی استاد باشه وجود نداره.


و مهمترین گله من از شما که میخوام سر بسته بمونه اینه که استادی شایستگی تدریس داره که بتونه دانشش رو به دانشجو بفهمونه و درست منتقل کنه و در زمینه تجربی و عملی  منتقل کنه و الا که هر دانش آموز دبستانی میتونه از روی متن بخونه.

 

 

با تشکرات فراوان

 

 

پ.نون :از اونجایی که ریش بنده همچنان گرو این دانشکده است نمیتونم فی الواقع همچین نامه ای بفرستم.

پ.نون: البته که دور از ادب و احترامه چنین خودمونی و بدور از تشریفات با رییس دانشکده حرف بزنم.