امروز بعد ناهار نشسته بودم برنامه جهان آرا رو نگاه میکردم. موضوع برنامه دوران پسا ترامپ بودش با حضور آقای شهریار زرشناس. از هر جمله ای که میگفت من ۳ تا کلمه شو متوجه نمیشدم اما تا آخر برنامه رو نگاه کردم.
عصر قرار بود یه حجت الاسلامی بیان برای دورهم خوانی کتاب طرح کلی صحبت کنن. صحبتاشون پخته و مفید بودش و بیشتر از برنامه قبلی متوجه میشدم. اما وقتی به قسمت پرسش و پاسخ رسیدن و چالش های پیش اومده برای بقیه رو شنیدم فهمیدم یه جای کار میلنگه.
کلا امروز همه چی دست به دست هم داده بودن که بهم ثابت کنن خیلی زمینه اطلاعاتیم در وضعیت حداقلیه.
تا حالا انقدر به ضعف اطلاعاتی خودم پی نبرده بودم.
اگه صاحب فرزند هستید یا بعدا صاحب فرزند خواهید شد بچه تونو به درس و مدرسه محدود نکنید، براش از چیزای جدید و دغدغه ها و معضلات بگید. (نگید اینکه بچه اس چی میفهمه،شاید مطلب رو درک نکنه اما میفهمه همه چی به درس خوندن نیست). افق دیدش رو به اینکه در آینده دکتر مهندش بشه محدود نکنید. اجازه ندید وقتای خالیش رو تو فضای مجازی پرسه بزنه شما وقتاشون رو پر کنید. اجازه ندید شب ها تا دیر وقت بیدار بمونن.


اولین گام رو خودتون بردارید. 

پ.نون:برنامه جهان آرا رو ببینید.