با اینکه خیلی از سال جدید گذشته ولی من هنوز سال ۰۲ رو جمع بندی نکردم و برنامه ای برای ۰۳ هم ننوشتم

 

این ماه رمضون هم با همه ی فواید و ثواب و سود و ایناهاش یه مقدار برنامه هامو بهم ریخته چون من حقیقتا وقتی روزه میگیرم توان کار کردنم از بین میره و این مدت هم بیشتر شیفت شب بودم

 

توی این میونه ننوشتن و هیچ کار نکردن ها بهترین کاری که کردم این بود که یه سالنامه خریدم و از موقعی که خریدمش توش مینویسم و مینویسم و اینکه هر شب به این تداوم نوشتنم نگاه میکنم ذوق منو فرا میگیره

 

خبر دیگه اینکه این بازیکن بالاخره بعد از ۵ سال دوباره پشت فرمون نشسته و یه ریزه میزه از ترسش توی رانندگی کم شده، براش دعا کنین که زودتر مهارتش بهتر بشه و خودش بتونه به تنهایی رانندگی کنه بدون اینکه ماشینو به جایی بکوبه

 

یه خبر دیگه هم اینکه لطفا برام دعا کنین که زودتر یه جا یه پوزیشن شغلی مدنظرمو پیدا کنم. من صبر ایوب ندارم و باز تصمیم خرکی میگیرم :))