لعنتی توی ایام تولدم افتادم تو pms
این همکارمم گوش مفت پیدا کرده یه سره داره ناامیدانه حرف میزنه.
همکارای اینجا رو به جز یکی دو تاشون دوست ندارم، چون یه سره میگن که کارت خوبه و به درد بخشمون میخوری و شیفتای ما یکم سبک تر میشه تنها چیزی که فکر میکنن راحتی خودشونه و خودخواهن.
هر چقدر هم بگم که این بخش نسبت به بخش قبل راحت تره؛ اما من بخش قبلی رو دوست داشتم. خدایا میدونم که گفتم در برابر خواسته های تو صبور خواهم بود و بپذیرمش و یقین به این داشته باشم که تهش خوبه، اما به من بگو چجور وقتی هر روز که میام اینجا و ته دلم خالیه از اینجا خوشم بیاد. چطور بگم خدایا شکرت، من بخش قبلی رو با وجود  پرکارتر و طاقت فرسا تر بیشتر دوست داشتم. خدایا تو رو خدا.
این روزا چقدر حرف دارم.
شما فکر کن یه نفر که خیلی دوستت داره و به مهربون و نیکوکار و گره گشا بودنش معروفه. یه روز تو خیلی خیلی زیاد به یه پولی مثلا محتاج باشی و اون بنده خدا هم این پول رو داشته باشه ولی برگرده بهت بگه فلانی این پولو نمیدم بهت. غصه ات نمیگیره؟ من این روزا همینم هر چند با خودم میگم و میگم و تکرار میکنم که عارفه صبور باش تهش حتما خوب میشه اما وقتی به این فک  میکنم که من همون بخش قبلی با همه چالش های دوست نداشتنیش رو ازم گرفتن و انداختنم یه جایی که اصلا و ابدا دلم بهش نیست غصه ناک میشم.
این روزا هم که pms ئه و بد تر میکنه اوضاعو، توی اعماق قلبم هم که نگاه میکنم میبینم من خیلی نامصمم هستم برای ادامه این راه و زندگی.
توی تلگرام داشتم سرم رو گرم میکردم که پروفایل نگین رو دیدم که اخیرا رفته ایتالیا برای ادامه تحصیلش. بیشتر ها میگم که چرا برای بعضیا شرایط خیلی اسون تره؟ و برای یه عده به حد تنفر از زندگیشون سخته؟  اون روز توی اتاق سوپروایزر یه خانم دیگه هم بود که گویا از نرس های بخش دیالیز بوده و داشت به پهنای صورت اشک میریخت چون از وضع محیط کارش ناراضی بود.
خدایا این روزا به شدت به اون اسونی که تعریفش رو میکنی نیاز دارم.
دلم میخواد بنویسم و به این ترکیب pms و افسردگی مهلت جولان ندم.

چقدر دلم میخواست الان ازدواج کرده بودم و حداقل حمایت یه نفر رو کنارم میداشتم، چقدر نیاز دارم به اینکه یه نفر بغلم کنه و بهم امید بده. تو روحت که الان نیستی :/

 

پ.نون: حوصله ندارم بگم چرا به نظرم نگین نمونه بارز شرایط اسون هستش برای من و اینکه من نگین رو دوست دارم و بهش افتخار هم میکنم و براش بهتر از اینا رو ارزو میکنم پس لطفا نیاید چرت و پرت ببافید که زندگیه هرکس فرق میکنه و هر کس سختیای خودشو داره و فلان و پشمدان و اینا که حوصله شنیدنشون رو ندارم.