The man...

The music...

The madness...

The murder...

The motion picture...

 

امروز بالاخره فیلم amadeus رو تموم کردم. خیلی طولانی و البته زیبا بودش.

داستان زندگی ولفگانگ آمادئوس موتسارت هست به روایت آهنگساز دربار سالییری.
نحوه روایت فیلم و آهنگ ها و صحنه‌ها و همه چیزش عالی بود و به نظر من تنها ضعفی که بهش وارده اینه که توی ارائه بخشی از شخصیت موتسارت اغراق میکنه.
با همه اینها فوق العاده بودش و توصیه میکنم ببینین.

 

به زیبایی شیوه رفتار یه ادم عادی در مقابل یه استعداد بی نظیر رو به تصویر کشیده بود.

 

از نظر من انگار داشتم صدای خدا رو می‌شنیدم

چرا خدا یک بچه وقیح رو انتخاب کرده که ساز اون باشه؟
از حالا به بعد ما باهم دشمنیم.
من و تو
چون ساز موسیقی ات را یک پسر خودپسند، شهوت پرست، قبیح و کودک مانند قرار دادی...
و برای پاداش به من فقط قدرت تشخیص این ظهور انسانی رو دادی
چون تو ناعادل، نامنصف و نامهربان هستی...