1-راست دستین یا چپ دست؟ راست دست، وقتی بچه تر بودم و میشنیدم که ادمای چپ دست فلان ویژگی رو دارن. برای چند روز چپ دست میشدم که آره منم اینجوریم و تو این دسته اقلیت خفن قرار دارم و طی اون مدت حسابی خرابی به بار میاوردم :|

2-نقاشی تون در چ حده؟

خیلی داغونه ولی کپی بردار حرفه ای هستم.

3-اسمتونو دوس دارین؟ 

  بله. البته فکر کنم پدرم بیشتر از من اسمم رو دوست داشته باشه. تا مدتها نحوه انتخاب اسم منو برام تعریف میکرد :))

4-شیرینی یا فست فود؟

شیرینی با اختلاف اندک این دوئل رو میبره.طعم فست فود متنوع تره اما خیلی زود دلزده میکنه.

5-دوس دارین که قد همسر ایندتون تقریبا چندسانت باشه؟ (سانت بگینااا)

الان دارم حساب میکنم که اگر قرار باشه که من تا جای شونه اش باشم قدش چقدر باید باشه. نمیتونم حدس بزنم یه سر و گردن چند سانت میشه D:

 

7-عمو یا دایی؟

دایی وسطیم یه جذبه خاصی داره.

8-خاله یا عمه؟

هر دو

10-عدد مورد علاقتون؟

چطور میتونن اعداد نسبت به هم برتری داشته باشن!!

هر عددی که شماره من تو قرعه کشی ها باشه :))

11-اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟

اینجا اولیشه

12-با کی بیشتر از همه صمیمی این، تو بیان؟

با همه یه اندازه صمیمیت رو دارم. (البته داشتم فکر میکردم خیلی حس سرخوردگی که با یکی صمیمی باشی ولی طرف مقابل این حس رو نداشته باشه.)
13-بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟

اولا که این سوالو میخوندم با خودم میگفتم یعنی چی، چه لزومی داره والدین یه وبلاگ نویس هم توی اون فضا، حساب کاربری داشته باشن. مگه رضایت نامه اردویه...

14-رو جنس مخالف کراشی؟ 

خیر. بنده توانایی عاشق شدن هم ندارم حتی :/

15-مترو یا قطار؟

قطار ؛ خصوصا خوابیدن رو تخت طبقه سومش

16-بنظرت شادی ینی چی؟

اینکه کاری رو درست و کامل انجام بدم یا بدونم راه درست کدوم وره

17-سه تا از صفاتت؟

خوش بینم ، زودرنجم ،اندکی سر به هوا

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

جام خوبه فعلا :)

19-الان..از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟ 

هنوز عرق امتحانا خشک نشده کلاسا شروع شدن.

20-به چی اعتیاد داری؟

فکر کنم بستنی

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

عزیزانتون رو بغل کنید ^_^

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

•شنیدن اینکه "برات یه بسته اومده" یهویی و بی اطلاع من باشه (یعنی به سفارش خودم نبوده باشه)

•لرز بعد خوردن بستنی تو هوای سرد

•وقتی چیزی رو برای اولین بار درست میکنم و خوب درمیاد

•وقتی خنده یه نی نی رو میبینم.

•شنیدن اینکه "شما آخرین نفری هستی که بهش نون میرسه". حس نجات یافتگی خاصی داره
23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

مطمئن راهتو انتخاب کن

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

اینکه یهویی حوصله حرف زدن ندارم و ساکت میشم.

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟

بیدارم نمیکنن اغلب 

اما قبلا اینجوری بود که بابام هر یه ربع میومد بالاسرم و یادآوری میکرد که مگه نمیخواستی فلان کارو بکنی

26-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

اون موقع نمیدونستم بهش کراش میگن :|

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

اره چند وقت پیش به یکی از پسرای کلاس بابت سوال امتحان توی تلگرام پیام دادم و بعد متوجه شدم که چه سوال بیهوده ای جوابش دقیقا توی جزوه اس بعد اومدم پیامم رو پاک کنم اشتباها فقط برا خودم پاک کردم و مجبور شدم بحث رو ادامه بدم.(از غالب پسرای کلاسمون یه رفتارایی دیدم که دیگه دورشون رو خط قرمز کشیدم)

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟

ندانم =/

29-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

تو واقعیت خجالتی و رسمی تر و یکم بالغ تر به نظر میام.

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟

فکر نکنم دروغی گفته باشم.

31-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

یدونه

32-اولین دوستتون تو بیان؟

نمیدونم ، چه حد روابط رو تو فضای وبلاگی دوستی حساب کنیم؟؟

33-چند بار تو وبتون ** ناله گذاشتین؟ 

اوایل همش ناله بود بگمونم.

 

 

به دعوت بهار عزیز 

و دعوت میکنم از بزرگواران پرواز، پسر کر، آیاسر ،busymind ، فسفریک اسید، سوفی آفتابگردون ، رها (مقطعات) ،جناب ساربان که نیست شدن و باقی جمع که چالش رو شرکت نکردن

پ.نون: سه بار نوشتم اما یادم شده بود متن رو ذخیره کنم :/