امروز مستند the social dilemma  رو به توصیه آقای محمدرضا دیدم و حقایق خیلی جالبی رو برملا کرد.
و توصیه میکنم شما هم ببینید.
البته حالا با وجود که میدونم تو فضا های مجازی چه خبره باز هم نمیتونم مصرفم رو کم کنم. 
خصوصا نمیدونم چجوریه که اینترنتم مثه برق و باد کسر میشه.

 

 

خب چون خیلی قشنگ بودش و ممکنه شما فرصت نکنید ببینید و حیفه این چیزا رو نشنوید؛یه سریاش رو اینجا میگم ؛

 

سرویس های زیادی روی اینترنت هستند که فکر میکنید استفاده کردن ازشون رایگانه،ولی رایگان نیستند.

در واقع تبلیغ کننده ها دارن بهشون پول میدن. اما چرا بهشون پول میدن؟

.

.

.

برای اینکه تبلیغ هاشون رو بتونن نشون بدن. در واقع محصول خود ما هستیم و توجهی که به این سرویس ها داریم محصولی هست که تبلیغ کننده ها براش هزینه می کنند.

در واقع تغیرات پیوسته،جزئی و نامحسوس احساسی و رفتاری شما هستند که به عنوان محصول شناسایی میشن و این تنها محصول ممکنه...

هیچ چیز دیگه ای توی این قضیه وجود نداره که کاربرد محصولی داشته باشه.

See the Trailer here