ماه مرداد خیلی کم نوشتم و خیلی اتفاقا افتاد ولی دیگه یادم نمیاد چیا بودن.

توی مرداد اولین محرم پر روزی و برکتم بود و به لطف امام حسین و محبت یار خیلی پر فیض بود برام و بسی لذت بخش و پر خاطره انقدر که الان بهش فکر میکنم انگار به اندازه سه ماه اتفاق رخ داده بوده و چیزای جدید تجربه کردم.

مرداد تو یه بخش جدید تو یه بیمارستان جدید شروع کردم و تا الان که بیست روزی ازش میگذره که خوب بوده. یه مقدار روابط با همکارام برام دغدعه است و یکی دو تا کتاب "چگونه با هرکسی صحبت کنیم" و یادم نمیاد چی رو باید بخونم

 

این ماه به خاطر کار جدید باشگاه رو تعطیل کردم و امیدوارم شیفت هام خوب باشه و بتونم شهریور دوباره برم.
راستی یه بار با یار رفتیم پینگ پنگ و من خیلییی زیاد خوشم اومد و الان یاد گرفتنش به صورت حرفه ای تر قلقلکم میده. باید صبر کنم و بذارم این تصمیم پخته تر بشه.

 

این ماه از اون ماهایی بود که همههه ی دارایی هام به ته کشید و هملا الان صفرم. کرم هام تموم شد، کفشم خراب شده، ژل شستشو ندارم حالا و یکی دو روز شده که پوستم از خشکی به سوزش افتاده و تو رو خدا حقوق ها رو زود تر بدن هستم.
چاله ها رو کندم و به احتمال ۹۹ درصد کل حقوق این ماهم همون دو هفته اول خرج میشه و فدای سر ساقی :))

 

قراره یکی دو ماه اینده آزمون استخدامی برگزار بشه و منم که از اول ساله در آرزوی اینم که روزی یه پومودورو بخونم و بزن دست قشنگه رو به افتخار این بازیکن که دیروز توی شیفت یه پومودورو خوند و کمال گرایی نکنم که ادامه دار بمونه ایشالا.

 

بابت خیاطی هم؛ لباس عقدم اخرین پروژه ام بوده و دیگه دست و دل و چشمم به خیاطی نمیره، کلا از موقعی که عینکمو عوض کردم بدون عینک دید نزدیکو راحت نیستم دوست ندارم خیاطی کنم. به خودم سخت نمیگیرم فعلا اما اگه یه پیژامه بدوزم عالیه.

 

زبان رو هم همونجور که مستحضرید خیلی وقته که نخوندم نه انگلیسی که دوستش داشتم و نه با دولینگو ایتالیایی و المانی. نمیدونم گنجوندنش توی برنامه این ماه عملیه یا فقط مسخره کردن خودمه. پس فعلا کاری نمیکنم

 

این ماه دیگه واقعا باید برای این ترکر یه کاربرد پیدا کنم ولی هنوز نمیدونم چی؟
اگه باشگاه برم که دیگه نمیشه ورزشی باشه
اگه برا استخدامی بخونم هم که نمیشه مطالعه طوری باشه
هنوز مطمئن نیستم اما شاید meditation رو گذاشتم یا همون یدونه پومودورو استخدامی بخون.
اگه ایده ای در اینباره دارید بگید.
 

 

و من الله توفیق :)